Nincs időd napi szinten követni az eseményeket? Iratkozz fel heti hírlevelünkre! E-mail cím:

A Computex 2017 blogból ajánljuk

Ha az ARM-on múlik, akkor mindenképpen: az ARM bemutatta hogyan képzeli el a közeli jövőt.
A 15,6 colos notebookok nagyok és nehezek, de csak akkor, ha nem az ASUS készíti őket.
A router csak a szükséges rossz, ami ráadásul még ronda is? Az ASUS Blue Cave megváltoztathatja ezt a véleményt.
AZ UX490-be 14 colos kijelző került, pedig a gép nem lett nagyobb, éppen akkora, mint 13,3 colos elődje volt.
Az ASUS új kifordítható utltrabookja, az UX370 megdöntötte saját kategóriájában a vékonysági rekordot.
A tajvani gyártó brutális masinájáról már írtunk, de a méretosztályban van kedvezőbb árú ajánlata is.
Az Acer szerint a Spin 1-re máris ráfér a frissítés, így a géphez hamarosan új processzorokat lehet választani.
A laptopok között nem sok olyan van, amelyik olcsó, mégis lehet vele játszani. Az Acer most mutatott egy újat.

Az autók műszerfalának a jövője

2016. február 24. - mostSzólj hozzá!

Az autós műszerek és elektronikai rendszerek piacán mozgó HARMAN gőzerővel készül az online autók korára.

A cég a kiállításon bejelentette, hogy tíz újabb partner csatlakozott az általa kínált HARMAN Service Delivery Platformhoz. Ez a platform arra szolgál, hogy a HARMAN termékeket használó, folyamatos netkapcsolattal rendelkező autók sofőrjeit el lehessen látni információkkal. Csak pár példa: a most csatlakozott tíz cég között ott van TomTom, aki ilyen módon gondoskodhat könnyedén az autóban található navigáció térképeinek frissen tartásáról, illetve a Parkopedia, aki pedig a sofőrök számára segíthet a szabad parkolóhelyek megkeresésében.

A cég standján a szolgáltatások demóján túl megnézhettük a jövő gépjárműveinek műszerfalát is, ahol az egyik fő kérdés az, hogy miként lehet menedzselni a robotpilótás és „kézi” üzemmód közötti váltást.