Az NPD DisplaySearch kutatásának 2014 májusi adatai szerint az LG növelni tudta részesedését a 4K-s panelek piacán, az előző hónap 22,9%-a után 27,6%-ot produkált, miközben a Samsung a 23,4%-ról 22,2%-ra esett vissza. Viszont furcsa mód mégsem az LG a legnagyobb, hanem a szintén dél-koreai Innolux, amely ebben a szegmensben még mindig 36,7% részesedéssel rendelkezik.
Azért még mindig, mert ez év elejéig az eladott összes UHD TV-be szánt panel 70%-a tőle származott. A nem túl ismert gyártó sikerét elsősorban annak köszönheti, hogy január óta valósággal elárasztotta a piacot a kifejezetten olcsó 4K-s paneljeival: 2013 decemberében még csak 26 ezer darabot gyártott, a következő öt hónapban viszont már 392 ezret. Ez havi szinten átlagosan háromszoros növekedésnek felel meg.