- 2014. augusztus 27., 10:06
Nagyobb képernyőn az eddiginél is nagyobb reklámok lehetnek az iOS alatti alkalmazásokban.
Hirdetés

A programozók nagyon ritkán dolgoznak ingyen, többnyire még akkor is pénzért fejlesztenek, amikor a programjuk, alkalmazásuk ingyen letölthető. Nincs ez másképp a mobil platformokon sem, az ingyenes appokban hirdetések jelennek meg, bizonyos dolgokért pedig akár programon belül is fizetni lehet. Így volt és így van ez az Apple háza táján is, az azonban új, hogy a fejlesztők most már két további hirdetési módot is beépíthetnek az alkalmazásaikba: a teljes képernyős hirdetéseket, és a program indulása előtt lefutó videókat. Utóbbi is teljes képernyőn fut, és legfeljebb 15, 30 vagy 60 másodpercig tarthat. Az új funkciók működéséhez iOS 7 szükséges, ami azt jelenti, hogy az iPhone 4 és későbbi modellek valamint a legelső iPad kivételével az összes verzió tulajdonosai „örülhetnek”.

Azért ne törjünk pálcát az Apple felett; a Google hasonlót már régóta kínál. Nyilván azért, mert a teljes képernyős hirdetések és a videók, bár zavaróbbak, mégis hatékonyabbnak tűnnek, így többet is érnek. Az Apple viszont ezzel a lépéssel beérte a riválisát, a felhasználók szemszögéből most már csak azért járhat köszönet, hogy eddig nem volt ilyen funkció. Eggyel kevesebb indok az almás telefonok mellett.

Címkék
Ez is érdekelhet
2023. november 3., 08:00
2021. január 29., 09:05
2020. október 15., 12:00