Több mint 400 milliószor töltötték le és telepítették fel az Adblock Plus asztali változatát, amely a böngészések során feltűnés nélkül eltávolította a reklámokat. Mobilra és készítettek hasonló programot, már 2013 óta tesztelték, de a Google a Play áruházból eltávolította. A probléma a más alkalmazásokban megjelenő reklámok letiltása, végső soron az azok készítőinek nyereségébe való „beleszólás” volt. Az appot még most is le lehet tölteni, de oldalán a Play áruházból is letölthető Adblock Browser, tehát egy böngésző fogad.
Az Android és iOS alatt futó böngésző minden reklámot eltávolít, így közel 20 százalékkal alacsonyabb lesz az adatforgalom is. Amint a PC-n, úgy itt is választhatnak a felhasználók, hogy mely reklámokat engedik mégis letöltődni (támogatásként egyes weboldalak készítőinek). A tiltást iOS 9 alatt az Apple böngészőjében is beállíthatjuk, ennek módját egy csütörtöki eseményen az Apple szakértői magyarázzák el. A közösségi alapokon működő tiltólista egyes oldalak sütijeit, kémprogramjait és közösségi médiamegosztó-gombjait is hatékonyan letiltja.