Nincs időd napi szinten követni az eseményeket? Iratkozz fel heti hírlevelünkre! E-mail cím:

A Computex 2017 blogból ajánljuk

Ha az ARM-on múlik, akkor mindenképpen: az ARM bemutatta hogyan képzeli el a közeli jövőt.
A 15,6 colos notebookok nagyok és nehezek, de csak akkor, ha nem az ASUS készíti őket.
A router csak a szükséges rossz, ami ráadásul még ronda is? Az ASUS Blue Cave megváltoztathatja ezt a véleményt.
AZ UX490-be 14 colos kijelző került, pedig a gép nem lett nagyobb, éppen akkora, mint 13,3 colos elődje volt.
Az ASUS új kifordítható utltrabookja, az UX370 megdöntötte saját kategóriájában a vékonysági rekordot.
A tajvani gyártó brutális masinájáról már írtunk, de a méretosztályban van kedvezőbb árú ajánlata is.
Az Acer szerint a Spin 1-re máris ráfér a frissítés, így a géphez hamarosan új processzorokat lehet választani.
A laptopok között nem sok olyan van, amelyik olcsó, mégis lehet vele játszani. Az Acer most mutatott egy újat.

Egyelőre maradhatnak a notebookok a repülők fedélzetén az EU és az USA között

2017. május 18. - spidermanSzólj hozzá!

05-18
Az Európai Bizottság és az Egyesült Államok képviselői Brösszelben tárgyaltak, és egyetértésre is jutottak.

Három hete megírtuk, hogy az USA fontolgatja, hogy a laptop tilalmat kiterjeszti az Európa és Amerika közötti járatokra is; első körben azonban a hatóságok úgy határoztak, hogy minden marad a régiben. Ez a döntés európai és amerikai képviselők tárgyalásának eredményeként született meg, Amerika ugyanakkor fenntartja annak lehetőségét, hogy a helyzet felülvizsgálatát követően a jövőben mégis bevezesse a tilalmat.

Amint arról mi is beszámoltuk, számos közel-keleti országból induló, és az USA (valamint az Egyesült Királyság) között közlekedő légi járaton nem lehet a fedélzetre felvinni az okostelefonnál nagyobb elektronikus készülékeket, mert a hatóságok attól tartanak, hogy terroristák táblagépbe vagy notebookba rejtett bomba segítségével követnek el merényletet. A korlátozás napi szinten 300-nál is több járatot érint.

A helyzet sajnos nem annyira egyszerű, mint az elsőre látszik: a repülőgépek csomagterébe zsúfolt elektronikus eszközök a bennük lévő Li-ion akkumulátor esetleges túlhevülésével szintén okozhatnak katasztrófát. Egy ilyen jellegű intézkedés ugyanakkor az utasok ellenszenvét is biztosan kiváltaná, amellett, hogy az üzletemberek életéből kieső munkaórák miatt a korlátozás kieső bevétel is jelentene.