Nincs időd napi szinten követni az eseményeket? Iratkozz fel heti hírlevelünkre! E-mail cím:

A Computex 2017 blogból ajánljuk

Ha az ARM-on múlik, akkor mindenképpen: az ARM bemutatta hogyan képzeli el a közeli jövőt.
A 15,6 colos notebookok nagyok és nehezek, de csak akkor, ha nem az ASUS készíti őket.
A router csak a szükséges rossz, ami ráadásul még ronda is? Az ASUS Blue Cave megváltoztathatja ezt a véleményt.
AZ UX490-be 14 colos kijelző került, pedig a gép nem lett nagyobb, éppen akkora, mint 13,3 colos elődje volt.
Az ASUS új kifordítható utltrabookja, az UX370 megdöntötte saját kategóriájában a vékonysági rekordot.
A tajvani gyártó brutális masinájáról már írtunk, de a méretosztályban van kedvezőbb árú ajánlata is.
Az Acer szerint a Spin 1-re máris ráfér a frissítés, így a géphez hamarosan új processzorokat lehet választani.
A laptopok között nem sok olyan van, amelyik olcsó, mégis lehet vele játszani. Az Acer most mutatott egy újat.

Taxisok után a postások is állás nélkül lesznek

2016. február 10. - mostSzólj hozzá!

02-10
Ami a taxisoknak az Uber, az lehet majd a postásoknak a Google – és itt nem a Gmailre gondolunk ám!

A Taxis kontra Uber meccs alatt jöttek-mentek a viccek a postások és az e-mail viszonyáról, de most úgy tűnik, hogy hamarosan a kézbesítőknek is keresztbe tehet a technika: a Google egy szabadalma ugyanis az ő kiváltásukra tesz utalást.

Az „önálló kézbesítő platform” néven bejegyzett rendszerben önvezető teherautók, és valamilyen egyedi kóddal nyitható rekeszek szerepelnek. Ez az egyedi kód lehetne egy PIN szám, jelszó, NFC-s mobil vagy éppen bankkártya, a lényeg, hogy olyasmi jöhet csak szóba, ami a címzett birtokában van. Ennek megfelelően a csomag vagy levél kézbesítése úgy történne, hogy a robotautó elindul a címzetthez, aki egy üzenetben értesül arról, hogy hamarosan csomagja érkezik, és amennyiben az átvételhez PIN kódra van szükség, akkor azt is ebben az üzenetben kapja meg.

Ahogy a leírásból is látszik, első körben azért még nem kell nagyobb postás-tüntetésre számítani, hiszen itt gyakorlatilag a címzettnek kell az út mentén várakoznia a teherautóra, ahelyett, hogy a munkából hazaérve egyszerűen csak benézne a postaládába. Ilyenformán a lakossági kézbesítést ez még nem veszélyezteti, de a futárszolgálatoknak sem biztos, hogy sok álmatlan éjszakát okozna.